Palautukset

Voit palauttaa avaamattomat ja käyttämättömät tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Ota aina yhteyttä GLOWiDin asiakaspalveluun sähköpostitse (info@glowid.com), niin saat palautusosoitteen ja -tiedot.

Palautettavien tuotteiden on oltava hygieniasyistä avaamattomia, käyttämättömiä ja virheettömiä. Tämä koskee myös tuotteiden ulkopakkauksia. Mikäli tuotteissa tai niiden pakkauksissa on vaurioita, emme voi hyvittää kyseisiä tuotteita. Tuotteet on palautettava ehjissä alkuperäispakkauksissa.

Reklamaatiot

Mikäli epäilet tuotteesi olevan virheellinen ja haluat tehdä reklamaation, ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@glowid.com. Lähetäthän myös kuvan tuotteen mahdollisesta virheestä, jotta voimme arvioida asiaa tarkemmin.

Palautukset: lahja kaupan päälle -tarjoukset

Mikäli haluat palauttaa tilauksen, jonka mukana olet saanut lahja kaupan päälle -tuotteen, myös lahja on palautettava muun tilauksen mukana.

Mikäli lahjaa ei palauteta muun tilauksen mukana, pidätämme lahjan arvon palautuksen loppusummasta.

Huomioithan, että lahja kaupan päälle -tarjouksissa voit saada vain yhden lahjan per tilaus.

Asiakastiedot

Jotta voimme toimittaa tilauksen perille ja palvella sinua paremmin, tallennamme asiakkaistamme seuraavat tiedot.

Asiakkaat: Etunimi, sukunimi, yritys/organisaatio, sähköposti, mahdollinen henkilötunnus tai y-tunnus, mahdollinen alv-tunnus, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa ja puhelinnumero.

Tilaukset: IP-osoite, sähköposti, mahdollinen henkilötunnus tai y-tunnus, mahdollinen alv-tunnus, yritys/organisaatio, etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero.

Asiakkaana sinulla on oikeus milloin vain vaatia nämä tiedot nähtäväksesi, muuttaa niitä tai poistaa ne.